הכשרות וקורסים לפיזיותרפיסטים

חברת MEDICOACH מובילה את תחום האימון לבריאות ואיכות חיים (health coaching) בישראל משנת 2007. החזון של חברת MEDICOACH הוא לסייע ליצירת מערכת רפואית המושתתת על תקשורת מטפל-מטופל משתפת, מכבדת ושוויונית. אנו מאמינים שתקשורת בין-אישית אפקטיבית היא חלק אינטגרלי מהטיפול הרפואי.
אחת מהמטרות הראשיות של החברה היא העצמת והכשרת צוותים רפואיים ופרא-רפואיים בכלים מתחום האימון לבריאות על מנת לשפר את השירות, להעלות היענות להמלצות הטיפול, ליצור שותפות ביחסי מטפל-מטופל ולהעביר את האחריות לבריאות לידי המטופל.
בתחום הפיזיותרפיה, חברתMEDICOACH פיתחה והתאימה את המיומנויות באופן ייחודי ומותאם לקהל של פיזיותרפיסטים ומטופלים תוך שימת דגש על עיצוב מחדש של תפיסת תפקיד הפיזיותרפיסט כתפקיד ערכי ואידאולוגי.
אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולשמוע עוד על כל אחד מהתהליכים הבאים:
· קורס אימון לבריאות לפיזיותרפיסטים: מטרת הקורס הקניית מיומנויות וכלים מתחום האימון לבריאות כגון כלים לחיזוק מסוגלות עצמית ומוטיבציה פנימית של המטופל, כלים לפתרון התנגדויות, מיומנויות תקשורת ומיומנויות ניהול עצמי.
· סדנאות בתחומי תקשורת, המיומנויות הרכות והשירות בפיזיותרפיה, כגון: תקשורת מבוססת שותפות, אסטרטגיות מוטיבציוניות, ניהול התנגדויות וקונפליקטים, טכניקות ההשפעה, אינטליגנציה רגשית בעבודת פיזיותרפיסט, חווית המטופל והאחרים.
· סדנאות העוסקות בהנעה וגיבוש זהות מקצועית של פיזיותרפיסטים, כגון: תפיסת התפקיד, חזון מקצועי ועוד.
· הרצאות חווייתיות בכנסים וימי עיון העוסקות ביחסי מטפל-מטופל, כגון: תקשורת מבוססת שותפות, פנים מאחורי האבחנות, אינטליגנציה בריאותית, רגשות בטיפול- האם זה מקצועי, פיזיותרפיה- מכאן לאן, מניעת שחיקה מקצועית ועוד.

· שירות אימון אישי/קבוצתי לארגונים ואנשים פרטיים החפצים בהטמעת הרגלים של אורח חיים בריא.

אנחנו מתאימים את הפעילות לצרכים הספציפים העולים מהשטח.

בין לקוחותיה שלMEDICOACH נמנים: שירותי בריאות כללית- הנהלה, מחלקת קידום בריאות, מחוזות ירושלים וחיפה , בתי חולים קפלן, בלינסון, שערי צדק, ביה"ס לסיעוד דינה, ביה"ס לסיעוד וולפסון, מכבי שירותי בריאות, מכון אשל-הג'וינט, מכון וינגייט, חברות באייר, לילי, הפורום הישראלי למניעת מחלות לב ואלפי לקוחות פרטיים.