סדנת אימון לירידה במשקל ולאורח חיים בריא

סדנת אימון לירידה במשקל נפתחה במשרדי הנהלת הכללית בת"א. הסדנאות מיועדות לעובדי הקופה המעוניינים לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין לאורך זמן. הייחוד של הסדנאות הוא שאינן מתמקדות בשינוי קצר טווח (דיאטה) אלא בשינוי ארוך טווח של יצירת הרגלים של אורח חיים בריא והטמעתם בשגרת היום יום. את הסדנאות מעבירה הגב' מירב בית-און, מנהלת מדיקואצ' ומאמנת אישית וקבוצתית לאורח חיים בריא. עובדי הכללית המעוניינים להרשם לסדנאות אימון דיאטה מוזמנים לפנות לחברת מדיקואצ' בטלפון 052-7331929 או דרך מחלקות הרווחה/משאבי אנוש במרכז הכללית .

מה זה אימון לירידה במשקל?
תהליך קצר טווח וממוקד של עבודה בקבוצה העוזר לאנשים להגיע לתוצאות הרצויות להם ולשנות התנהגות בתחום המשקל ואורח החיים הבריא.

מה עושים בקבוצת אימון?
הופכים את הירידה במשקל והבריאות הטובה ליעד אישי עליו מתחייבים, מחזקים את החשיבה החייובית ואת תחושת המסוגלות של המשתתפים להשיג יעד זה ומעודדים לביצוע פעולות לטובת השגת היעד כך שהפעולות מותאמות למשתתף באופן אישי.
מהו מבנה הסדנה?

12 מפגשים שבועיים, מתקיים במקום העבודה בשעות נוחות לעובדים.
ניתן לקיים במשרדים ובמרפאות.

לעובדי הכללית יש הנחה משמעותית.

משובים של משתתפים בסדנא:
סימונה, ירדה 6.5 ק"ג:
"השגתי בזכות הסדנא ירידה במשקל והיכרות עם בנות מדהימות שיצרה עבודת צוות נפלאה. המאמנת נתנה פרגון מדהים ואיכפתיות, היה מאד מקצועי"
משתתפת בסדנא:
"השגתי בזכות הסדנא חשיבה אחרת וגמישות חשיבתית. הכנסתי ספורט לחיי, מה שלא עשיתי עד כה והתחלתי לעשות לעצמי ולא רק לאחרים. אמנם זה היה אימון דיאטה, אך יישמתי את הלמידה גם לתחומים אחרים בחיי. אני מרגישה שהרווחתי את עצמי בגדול! האימון היה מושלם, לאור ניסיון שהיה לי באימון אחר שעברתי. למרות הלחץ בעבודה, רגלי נשאו אותי לסדנא והרגשתי התרוממות רוח לפני כל מפגש. החיוכים של המאמנת, השלווה ונועם ההליכות שבו את ליבי".
ח.ק. ירדה 11 ק"ג:
השגתי חשיבה לאורח חיים בריא, הוכחתי לעצמי שאם אני רוצה אני יכולה. המאמנת נתנה לי ביטחון ששינוי הוא אפשרי, אהבתי את החוכמה והדינמיות שהיתה בסדנא"
ת.מ. ירדה 2 ק"ג:
"הכרתי בסדנא אנשים יקרים שהיוו עבורי קבוצת תמיכה ויש בי אמונה ותקווה שנשמור על הכנס הזה גם בעתיד. המאמנת נתנה לי כלים , תמיד הגיעה מוכנה וידעה לשתף ולהקשיב לכולנו."